Jobb å städ är det som gäller

Kom hem från jobbet för ca en timme sen och har nu fått besök av mamma, känns lite skönt då T var väldigt trött och grinig innan och mormor är bästa medicinen för att få henne somna sött strax efter 20.00 ;)
Kvällen blir lugn ska mest va hemma och slappa dvs fixa å dona i hemmet, vi kvinnor slappnar väl aldrig riktigt av haha

David å andra sidan har inga som helst problem med att va hemma en hel dag utan att lyfta ett finger, idag hade han iofs kört en disk i maskinen tills jag kom hem men sängen va obäddad det fanns å plocka här å var men man får väl va glad för det lilla ;)
Skälla på honom tänker jag för en gångs skull inte göra, stackarn har ju jobbat ihjäl sig de senste veckorna så att ha en fru som skäller å står i hemma är inte så poppis. Och som sagt jag tycker ju om att pula här hemma, skulle få spader om jag bara skulle sitta på röven en hel kväll, iofs kan det va skönt ngn gång...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0