Nu ska här fixas ;)

Nu har jag fått ett tips som jag nappade på direkt, kom gärna med mer förslag till en annan middag/dag :)
Det blir inbakad fläskfile´med potatisgratäng och en blandsallad, har aldrig gjort fläskfile´på det viset så det ska bli spännande men det lät super gott. Nu ska jag iväg snart igen när T har vaknat och jag fått i henne lite mat, fasiken jag har redan vart å handlat hela förmiddagen och var i hela 3 matbutiker men jag har ju inte allt till middagen nu ändå.

Sen blir det en sväng förbi systemet för att inhandla ngn flaska rött, vi har ju inga direkta helger för oss själva så ibland myser vi till det i veckan istället :) Dock alltför sällan, men man måste ju börja ngn stans hihi

Städa måste jag oxå göra, fixa iordning och duka upp bordet, nu är det presenter till T överallt här hemma så de måste jag trycka in i ngn garderob el ngt. Just det fixa mig själv oxå, kan ju göra mig fin för en gångs skull haha

Puss och Tack Carolina för tipset

Kommentarer
Postat av: Carolina

Arsch, det va väl inget :-) Man hjälper ju så gärna till när man kan! Nästa gång får du hjälpa en mamma i nöd :-D

Puss o kram!!

2008-08-20 @ 15:55:45
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0