Middag...

E hemma en snabbis för att få i mig lite krubb, ja e ju fullfjädrad karl nu så då säger man saker som krubb haha...
Inte varje dag man får lagad mat serverad när man kommer hem, el snarare aldrig, det e jämt jag som lagar.....det e iofs delvis mitt fel då jag e ett kontrollfreak som står över Davids axel så fort han ska göra ngt å påpekar hjur jag skulle gjort å hur man kan göra allt på bästa vis...Ja jag vet jag e en Pain in the Ass, försöker å bättra mig ....
Hur som helst nu slapp han ha mig hängandes runt fötterna och det vart skit gott...Kyckling wok men både nudlar och lite ris, starkt som f**n va det oxå han hade använt 1/3 flaska sweet chili sås i så nu får väl magen spelet haha

Nu e det bäst att jag går tbx innan jag blir för beväm i soffan.....önskar jag bara kunde ligga resten av dagen då jag har hållt på sen 11.00 imorse..suck...kommer säkert ha världens träningsvärk imorgon då jag upptäckt muskler jag inte använt på ngr år ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0