Sköna söndag....

Sitter och kollar lite på tv medans jag väntar på att mina makaroner ska bi klara, det e Crowned på tv. Tror aldrig jag sett ngt sååå dåligt, i dagens avsnitt ska de famföra ett aerobicsprogram som döttrarna satt ihop åt sig själva å deras mammor.
Helt sjukt pinsamt, klumpigt och töntigt, hur kan ngn människa utsätta sig för att skämma ut sig så på tv. Det handlar ju om att vinna en typ skönhetstävling både mamma och dotter som par, de flesta är inte ens snygga el smarta för den delen...jag skrattar gott för roligt e det ju å titta på hahaha

Nu ska jag äta köttfärsås och makaroner, hade velat ha pizza sallad till men jag har varken bil el barnvakt då Tuwa vilar nu.
Får köpa kål senare å göra egen för det e smått pisamt å gå in på pizzerian å bara köpa pizzasallad, jag gjorde jämt det när vi bodde i stan men då hade vi lärt känna de som ägde pizzerian. Sen har de inte så god pizzasallad här i Finspång där vi oftast köper ifrån...

Vart ingen tapetsering idag då jag inte har ngn barnvakt å David jobbar, jag vill ju bli klar där borta så jag kan städa sen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0