Slipdags...

Ja nu e jag vaken, David var uppe med Tuwa i morse så nu när jag gick upp så fick han lägga sig igen.
Han är så snäll som låter mig få sovmorgon då och då även fast han jobbar och jag e mamma ledig :)
Ngt som är lite roligt är att när jag går upp med Tuwa somnar hon oftast inom 1,5h medans David nästan alltid är uppe 2-2,5h, kanske beror på att jag inte är så "busig" på morgonen med henne som han e :) Jag e ju trött så det blir mer mys med mig haha

Nu ska jag iväg och slipa i nya lgh skulle va sååå skönt att även bli klar med tapetseringen i åtminstonde ett av rummen idag, vi får se hur det går och om jag har tur idag så det bara flyter på som det ska å inte krånglar en massa.
Oftast e man ju så optimistisk när man ska göra ngt och tror att det ska gå så fort, men det tar mer tid än man tror med allt mätande å så :)

C YA
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda M

Vad duktig du är som styr och ställer....skulle aldrig ha tålamod att fixa med allt själv!! Du måste lägga upp bilder sen när allt är klart!

Kramis

2008-07-07 @ 10:58:33
Postat av: Lnda

Vad duktig du ärmedlipandet!!

Hoppas att det går ba,vad fint ni kommer få sen=)

Sälv akar jag thekakor..ja jag vet, funderar själv på m jag åkt på en hjärblödning eller nåtnis

2008-07-07 @ 12:30:34
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0