Spackla upp spackla ner...

Var i den nya lgh idag och började spackla i två av rummen, de andra har ju målarna gjort men vi fick göra två rum och en hal själva. Lite kul å fixa så där, men man blir förbaskat trött å sliten efteråt. Undertiden jag va iväg så va Tuwa hos mamma, de hade gäster som hade tre barn med sig och Tuwa va överlycklig...hon bara ÄLSKAR barn så nu är hon super trött efter allt bus idag och ligger i sängen och myser :)

Själv sitter jag å glor på Göta kanal den första, skön avkoppling efter en slitsam dag ;)

Imorgon blir det mer spacklande och sen ska jag även börja tapetsera, två av rummen är det tapeter med mönster passning så vi får se hur det slutar....men som sagt en bra tjej reder sig själv :)

Det e ju jag om är "karln" i det här förhållandet och det trivs jag bra med eftersom jag är en sån person som jämt säger "kan själv" och väldigt sällan ber om hjälp :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0