Underbara Lördag

Solen skiner, fåglarna kvittrar och Emma är på väg hit :) Destination badplats är det som gäller idag, får se om jag får med min karl oxå, stackarn jobbade igår och kom inte hem förrens 03.20 inatt.

Vi måste nog handla med oss ngn matsäck inför utflykten, sån som mamma alltid hade med sig när vi va ute å badade. Är grymt sugen på hennes tunnbrödsrullar med ost, basturökt skinka, sallad, gurka och paprika.
Får väl se vad E är sugen på att ha med sig, måste låna mammas kylbox för ngn sådan har vi inte i vårt hushåll, det e ju sådant man har hemma när man e vuxen ;)

Nu sitter vi i soffan och myser framför Saltkråkan, va hundra år sen jag såg ngt avsnitt ur den, det e riktiga barndomsminnen som kommer upp :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får en riktigt sköön dag på stranden!

Ja jag tänkte samma som dig, det var ett jäkla tjat från mamma min om rose'vin!!

Måste väl testa tänkte jag, en så jäkla speciellt tycker jag inte att det är!

Det ser godare ut än vad det smakar tycker jag.

Men testa måste du göra, absolut!

Fö det är inte äckligtL

Kram

2008-07-26 @ 14:34:03
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vill inte göra dej besviken, men hur du n anstränger dej kommer det inte smaka som mammas... Jag vet inte vad de gör, men det är något lurt i alla fall...

2008-07-27 @ 22:39:56
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0