Å-cafeét....

Vaknade väääldigt sent idag (13.45) av att min dotter kröp in i rummet och ställde sig mot sängen å "gapade" på mig å gå upp...ja jag va visserligen uppe från 7-10 på morgonen och somnade om men ändå hela dan hade ju jag gått misste om...

Jag hade ju tänkt att åka in till stan idag å shoppa lite tyg men eftersom de stänger 16.00 idag å jag va klar så sent så hann jag aldrig....Istället så bokade vi bord på Å-Cafeét i Söderköping på kvällen, det var super mysigt där och jätte god mat...

Jag och en kompis delade på en förätt, sen åt vi båda Planka som huvudrätt den va skit god och precis rätt stekt....David som aldrig blir mätt åt 3rätters och bara för ni ska fatta hur mycket mat han tryckte i sig så följer här hans rätter

- Förätt: Hemmagjord sparrissoppa
- Huvudrätt: Skärgårdsflundra
- Efterrätt: Krämig Hallonmousse

That´s it...lite va....just det 2st cola oxå till :)

Nu ska jag laga ungsbakad torsk med dillsås till Tuwa så hon får lite påfyllning i frysen :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hehe, nu va det inte riktigt så hemskt som det lät, man kunde lugnt gå förbi, men på sina ställen är häckarna väldigt dåligt skötta! Knappt att man kommer förbi med barnvagn och med bil är det ännu värre, jag menar alltså att man inte ser vad som väntar bakom...Igår gav jag våran mat till Nathalie. Pasta med skinka och champinjoner i ostsås. :-) Jätte smarrgt tyckte hon verkligen! Det va roligt att hon gilla det första jag gjorde till henne :-)

Snygga jeans du köpt till Tuwa... Jag ska också köpa jeans till Natta för hon har växt ur sina.

Kram

2008-06-30 @ 15:13:45
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0