Bara älska Emma...

Ja för en gångs skulle menar jag nu inte min vän Emma Andersson utan Foppas Emma Andersson hon är ju bara för härlig, sitter just nu och kollar på A´la Emma ett super bra program...det är första gången jag ser det och kan varmt rekommendera den. Jag älskar matprogram och hon är sååå ljuvlig helt enkelt, så naturlig och söt och såå himla rolig... när hon inte kan orden på engelska så kör hon bara på en svengelsk variant el bara på svenska helt enkelt haha
Inte konstigt att hon va min favorit och svenska folkets oxå när hon va med i Robinson och vann :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken kanal går det programmet på??

Jag gillar också henne=)

Hon är skön, allt behöver inte vara så perfekt.

2008-06-26 @ 21:18:34
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0