Fixar å trixar

Nu har jag vaxat om mina bord en gång, måste nog göra ytterliggare en gång innan det är perfekt....har även börjat med min mammas brudkista som jag "stal" från henne för ngr år sen men den tar nog lite längre tid för den var så ljus från början...bilder på före å efter kommer så småningom :)

Hmm börjar fundera på om det var så smart att vaxa i vardagsrummet det luktar lite funky och jag börjar bli lite snurr i bollen.... äsch det e nog lugnt el?!

Tuwa sover och hoppas hon gör det ngn timme till så mamma får lite vila...

Btw jag hatar mina katter just nu som absolut måste hoppa upp på borden som jag nyss vaxat och står och luktar på det hela tiden...j*vla idioter...ska stänga in dem så jag kan vädra lite här hemma.....å ja jag är en bra matte vill bara inte att de ska ramla ner från fönstret när jag har det öppet då är det bättre att de får va i sovrummet ett tag...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0