Förklaring....

Så alla förstår så är det lgh som vi ska flytta IN i som blivit så dåligt städad, självklart har inte jag betalat för det eftersom jag inte bott där innan. Men saken är ju att jag måste flyttstäda den själv innan vi flyttar in när det ser så där förjävligt ut och det e ju inte riktigt meningen att man ska behöva. Lgh är på ca 100Kvm så det e ganska mycket att städa oxå!

Hyresvärden betalade tapeterna och fixade 3-4rum och så får vi tapeter till de andra 2,5rummen och göra det själva. Vad jag menade då va att det e alltid så att hyresvärden inte kan göra en hel lgh utan man måste alltid göra ngt själv.
Jag har fixat alla våra lgh som vi bott i de senaste åren men då har vi oxå betalt ALLT sjäva, så det e ju skönt att vi inte behöver nu. Men som sagt skulle va skönt å för en gångs skull flytta ngnstans där man inte behöver renovera ngt själv.
Golven som vi ska lägga på de fula mattorna på bilderna får vi betala och lägga själva dock, de tycker ju mattorna duger även fast det är brännmärken i dem och ngr andra konstiga fläckar gissar på färg el ngt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad dåligt med så smutsig lägenhet. Förstår att du blir irriterad på dem, vem skulle inte ha blivit det. Hoppas allt är bra med er annars! :)

Hade bra! Kram Kram

2008-06-24 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0