Fortfarande grus i ögonen.....

Go morgon....jag är trött och har fortfarande inte riktigt vaknat till än.....gick å la oss ganska tidigt igår el strax efter tolv å det  ju tidigt för oss...Vaknade igen vid 3 av att Tuwa vaknade å ville ha lelle när D gett henne den så hade vi jätte svårt att somna om och sen så sov jag jätte dåligt hela natten....

Jaha vad ska man hitta på idag då........sitter just å kollar på Day´s Of Our Life och såg just att "Belle" har blivit utbytt mot en annan skådespelerska....jag hatar det för i mina ögon är det ju inte Belle då den tidigare spelat henne så länge jag har sett skiten :) Kanske ett tecken på att serien gått i alldeles FÖR många år...den e är verkligen typ exemplet på Never ending Story det finns alltid ngt nytt och sjukt de kan hitta på.....
Jag följer inte serien dock utan ser den om den råkar va på när jag slår på tv`n el om jag inte har ngt bättre för mig, man behöver ju inte följa den utan man kan strunta i att se den på ngr månader och på 2avsnitt har man fattat allt som hänt undertiden.....de pratar ju non stop med sig själva sen är ju en dag där som en hel månad för en annan.....

Nej nu ska jag besöka ballen.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja du det är verkligen så.

Jag följer inte alls den där serien och vet inte vem Beller var=)

Men som sagt om jag skulle sätta mig o titta nu skulle jag komma in i det på ett avsnitt, helt otroligt egentligen..är ju skicklighet av författaren det också;)



2008-06-25 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0