Fröken duktig...

Är helt slut idag känns som jag inte suttit still en sekund vilket jag vet att jag självklart gjort.....Tuwa har vart på ett jäkla humör då inget passade men nu tror jag äntligen att hon somnade efter ca: 3timmars försök, visserligen kommer hon säkert va vaken en stund ikväll men hoppas bara hon är på bra humör så får hon va uppe hur länge hon vill...

Har just lagat matlådor/burkar åt Tuwa.... kyckling med dragon, sås, grönsaker och ris..blev ca 6st...Eftersom tuwa bara äter hemmalagad mat så blir det en del matlagning här hemma men det är perfekt å bara laga sen frysa in portionsvis....Jag brukar ha 6-7olika maträtter och ca5-8st av dem så nu har vi väl ca 40st klara i frysen perfekt att bara ta fram och värma :)

Nej nu ska jag plocka lite och slappa medans prinsessan sover....

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Blusarna var inte i min smak..hoppas du inte tog illa upp?

När jag läste det nu efteråt lät det lite spydigt!

Var inte alls så jag menade...

De blir säkert suuper på dig!

Smaken är ju som baken-delad! Å tur är väl det;)



Vad duktig duär som gör egen mat o fryser in!

Måste ju vara skit skönt o ha så många i frysen.

Hon äter alltså inte barnmatsburkar från tex Ica?



Felicia gillade inte heller det när hon var liten, åt mkt hellre vår mat som smakade mer.



Nu ska jag duscha barn o sen läga henne.

2008-06-25 @ 20:27:05
Postat av: Emma

Men Linda, hon var ju ironisk med blusarna.. AHAHAHAHA...

2008-06-25 @ 21:10:53
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Carolina

Gudars vad händig du är när det gäller barnmat's-lagande. Tänk om en annan vore så. Nathalie fick pasta o köttbullar utav oss idag, aldrig har hon velat ha så mycket mat! Ska se om hon vill ha lite annat också, då kanske man kan ge sig på den biten själv :-)

2008-06-25 @ 22:15:57
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0