Guld värt

Åhhhh vad jag blev glad imorse när jag vaknade till och hörde att E hade gått upp med Tuwa när hon vaknade och både gett henne frukost och ny blöja...sen så busade hon med henne tills de båda blev så trötta igen att de nu sover :)

Det gulliga var att jag ropade ut till henne och frågade om jag skulle komma....

E svar: nejdå det går bra
S: men är inte du astrött
E svar: jo men det är du oxå så sov du

Såååå guliigt och omtänksamt som sagt att få sovmorgon kan va den bästa presenten man kan få vissa dagar, och nu behövde jag det verkligen då jag knappt sovit ngt de senaste nätterna. Och med D sjuk här hemma så är han inte så mycket att räkna med på morgonen...hoppas han mår lite bättre idag, jag vill ju att vi skulle hitta på ngt idag som att gå ut och äta middag, gå till ngn pub/bar sen bo på hotellet....mysigt va?? :)

Men nu blir det säkert inget med det för när jag frågade honom om hur han mådde för 15min så var svaret: Förjävligt!
Så ingen ide att hoppas för mycket alltså...

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh vilken ängel hon är Emma!!!!

hon kan få sova här med en natt ;)

kramis

2008-06-14 @ 13:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0