Hipp Hipp Hurra för Rune idag

Jajjemensan idag ska det firas vår mammas man Rune som vi alla bara loves fyller 66år idag....Ska dit senare på middag och tårta men tyvärr så blir det bara jag och Tuwa som går dit för David jobbar som vanligt...

Tuwa har feber idag stackarn 38,7C hade hon imorse men hon fick en supp och efter mycket möljande så somnade hon så förhoppningsvis har febern gått ner när hon vaknar....får väl bli en snabbis hos mamma annars...

Har just beställt lite kläder till Tuwa från Dunnis blir spännande å se när de kommer.....självklart så var de kläderna som jag helst ville ha slut i strl men 2st bodies och en mössa fick jag ihop.....hade igentligen 3-4plagg till i varukorgen innan David kom upp ur sängen å kollade och då var de ju självklart fula enl honom så bara å ta bort :(

Nej nu ska jag ut på ballen en sväng......

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Mår Tuwa bättre nu?

Hoppas det.

Det som är bra med små barn är att febern kommer lika fort som den försvinner.



Är det ok om jag länkar dig??

Lättare när jag ska in hit då, för det är jag mellan varven sörrö;)



Ååå vad sugen jag blev på att beställa det halsbandet med namnbrickor nu!

Ännu mer än innan jag läste din blogg=D

Ska med beställa..NU!



Hihi, så fryspåsar var bättre att ha runt fötterna..

Skönt att höra att du tycker 4 km var långt, känner jag mig Lite duktig då iaf..fast jag brukar gå mellan 7-9(inte för o skryta men...;))

2008-06-22 @ 21:05:16
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0