Hmm Guacca kanske...

jag sitter å budar på en ny Meandi klänning till Tuwa nu är det en minut kvar å jag har lagt mitt sista bud...japp jag förlorade som vanligt för jag  sååå seg på att buda..det smartaste e nog om man lägger ett ganska högt bud så hinner ingen buda över innan den går ut, men det kom jag ju självklart på nu när auktionen är slut...Iofs så finns det fler likadana nya klänningar ute så jag får väl satsa på dem istället...

Grämer mig fortfarande över att jag inte vann klänningen som jag skrev om härom dagen det tyget va såå fint.. :(

Funderar på att göra guacca nu vart grymt sugen på det efter jag läst en blogg som hade recept på just det...såklart har jag ett bättre så jag tar inte det tipset utan gör som jag alltid gör...på MITT vis ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Grejen är den att jag trodde heller aldrig att han skulle göra det. Han brukar inte det, men han kunde tydligen överraska mig. :) Kan bero lite på att jag skrev ett sött litet brev och la under hans kudde förra veckan när jag inte sov hemma en natt. Det kanske fick honom att göra nåt för mig för han blev så glad själv. Prova det! Nåt sånt brukar jag göra, så får de dåligt samvete vettu. :)

2008-06-27 @ 00:24:49
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: anne

Min mamma kallar det för geggalamojja. Kul namn fast kanske inte så apptitretande.

2008-06-27 @ 07:36:28
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0