Massage...

Jupp jag ska iväg och få massage på spa´t på Grand Hotel en hel timme med varma stenar och valfri massage...längtar längtar ...klockan 18.00 ska jag va där men måste åka in med D när han börjar jobba vid 16.00 så nu börjar det bli bråttom ska fixa iordning mig och packa saker åt Tuwa som ska till mormor...

Efter massagen ska jag och Emma bubbla sen bär det väl iväg till ngn pub och dricka lite vin :) Hoppas det blir trevligt ....

Tänkte jag skulle hinna förbi stan en sväng och köpa ngn present till Rune (mammas man) som fyller år på söndag men vad köper man till en vuxen karl som har allt typ?!

Nej måste kila uppdaterar senare.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå gud så härligt det lät!!

Det var det oxå va;)?

Nu känner du dig väl som en ny människa..=)

Massage med varma stenar, lät intressant & nåt som jag skulle vilja testa.



2008-06-21 @ 15:34:25
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Linda

Ååå gud så härligt det lät!!

Det var det oxå va;)?

Nu känner du dig väl som en ny människa..=)

Massage med varma stenar, lät intressant & nåt som jag skulle vilja testa.



2008-06-21 @ 15:34:30
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0