SATC....

Jupp idag var vi å såg DEN...världens bästa film Sex And The City den var super bra och jag älskade den BUT........den sista 1,5timmen var jag å David sååå sjukt kissnödiga att vi inte kunde koncentrera oss på filmen utan jag nästan tjöt såååå kissnödig jag va.....

ja nu vet jag vad alla tänker: Varför gick ni inte på toa då??

Jo det va ju idiotiskt men jag hatar att ställa mig upp i en film å måste snubbla förbi massa människor och de som sitter ovanför ser en...Jag hatar att de ser just mig eftersom alla sitter ner så e jag ju inte så osynlig då......så vi knep ihop å när slutet kom och efter texterna började rulla då sprang både jag å David.....Jag hade redan varnat Emma och sagt att när filmen e slut springer vi...Sagt å gjort.....

Efter gick vi å spanade efter Emma men hon kunde inte hittas....hon hade trott att vi hade bråttom till bussen och det va därför vi sprang, jag hade dock sagt till henne att jag va super kissnödig flera ggr, men hon va sååå inne i filmen att hon totalt missat det...hon va typ redan hemma när jag ringde så det va bara å åka hem..

Emma: Jag skulle aldrig bara dra så där :)
Hahaha så det kan gå, tack för ikväll dock...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0