Sjuklingen

Vaknade strax innan nio idag och var som valigt lika trött gav Tuwa mat och satt å myste lite framför tv´n, var uppe ca 45min innan jag försökte lägga henne igen, jag ville ju bara vila liiite till...å ja somna gjorde både hon och jag vaknade strax innan halv ett av att Emma ringde och då sov Tuwa fortfarande. Hon vaknade strax därefter och hade jätte hög feber stackaren 39C så jag gav henne rikligt med vatten och försökte få i henne lite ugnstekt falukorv med allt som hör till. Fick bara i henne pytte lite så jag gjorde lelle istället men inte ens det ville hon ha så det blev bara en massa vatten, byta blöja och lägga henne igen så nu sover hon gott min lilla princess...Sömn är ju som sagt den bästa medicinen så jag hoppas att hon mår lite bättre i eftermiddag.

Själv hade jag ju planer på att åka in till stan och shoppa lite å ev ta en fika med min vän Emma men det får bli en annan dag, hon storstädar ju och jag ska vårda min dotter. Imorgon ska vi till BVC så jag hoppas hon är tillräckligt bra för hon ska orka åka dit, inge kul att släpa ut henne när hon inte mår bra...lilla gumman min..

Blir väl mest tv tittande för mig idag då jag städade igår så finns inte så mycket att göra här hemma, el det finns det säkert om man tittar sig omkring men jag väljer att sätta på mig skygglapparna idag haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0