Tossevård...

Hahaha gjorde fotvård igår och hade ju hört el läst ngn stans att man ska smörja in tosserna med body butter och sen vira in dem i glapack (stavas det så) och sitta så i dryga timmen...sagt och gjort.....såg inte klok ut som ni ser men det funkade och fötterna blev så mjuka sååå.....nästa gång ska jag nog sitta i fotbad ngr minuter innan så kanske de blir ännu mjukare :)
Nu ska jag fixa dem igen..... måste måla nytt lack och smörjas lite, så det blir skridsko åkning för min del den närmsta 30min innan krämen ordentligt sjunkit in i tosserna mina :)

(Fan såg just att de nästan ser ut som likdelar i den där plasten)

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

TACK!!

DU ÄR EN ÄNGEL!!

Precis såå sa jag igår, men det var ju lika svårt för dom som för oss sa dom!

Lite könsdiskriminerande spel!!

På tjejsaker=mat,barn

Som om det bara ska ligga på oss??

Det är väl lika mkt deras ansvar & saker dom ska kunna!

Men dom när vi skulle svara, som du skrev= sport, bilsorter mm

Skönt att du sa samma sk som jag gjorde igår!



Tusan vilka fina fötter du får nu!!

Måste jag göra en adag, men håller med..lite "likfaktor" var det över dom i plastenfniss

Just nu sitter dotra min i fotbad..hon har upptäckt att det är sköntL

Å jag har precis vaknat, medans sambon min sover fortfarande;)

2008-06-21 @ 17:23:28
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0