Du är vad du äter...

Sitter och kollar på du är vad du äter som idag handlar om ett par som ska gifta sig och där sexet helt har gått ner sig. Snacka om att man känner igen sig, haha skämtåsido men jag känner igen mig när det gäller att tappa kilon till bröllopet som ngn dag ska stunda. Får lite panik när jag tänker på det, man har ju en bild av hur man ska se ut och det är ju en bit dit (tyvärr) men men jag tror vi väntar med att gifta oss tills bebis nr 2 poppat ut. Ja menar vem fanken orkar kämpa för att gå ner i vikt för att sen bli gravid å bli lika stor igen å sen behöva börja om att kämpa mot det smala idealet?!

Hur som helst det e som sagt ett senare problem nu e det Criminal Minds som får min uppmärksamhet :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har sex gravidkilon kvar, men jag tänker som dej och tar dem efter nummer två! Kram...

2008-11-29 @ 17:55:47
URL: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0