All by my self...

.....don´t wanna be, all by my self.. anymooore.....

Ja det säger väl allt, jag e hemma själv med Tuwa den här helgen oxå. Börjar bli väldigt trött på denna rutin som nu härskar i vårt hem. Det värsta är att jag är sur å tvär mot D hela tiden även när han väl är ledig å hemma, jag har så å mycket aggressioner och ilska så jag hackar på nästan allt jag kan komma på. Jag vill ju inte va sur jämt men jag vill inte ha det så här :(

Jag vill ha som de flesta svensson familjerna där föräldrarna jobbar dagar och på kvällarna lagar man mat och äter tillsammans. Tar hand om barnet/barnen sen slappar man en stund framför tv´n och pratar om sina dagar innan man går och lägger sig för att ha MIND BLOWING SEX ;) Ja det kanske inte alla svenssons har varje kväll men detta är ju vad jag vill ha så nu är det så ..hahaha

Ja det verkar som om Tuwa kommer att somna så jag sitter just nu å väljer bland att börja se på SATC boxen som jag fick i present av min man i veckan (ja han är inte helt hopplös) eller Batman filmen som jag ännu inte sett?!

Återkommer senare..

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag känner igen de där. Är ju polisänka, och då menar jag verkligen de!!! Kram!

2008-10-28 @ 13:51:19
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0