Porr på gården

Jag glömde ju att berätta om Zakitas kompis el rättare sagt pojkvän här på gården dvs Zorro en väldigt liten Lhasa Apso valp på 10-12 veckor. Det är Linn en arbetskompis hund, och Zakita bara älskar att busa med honom. Hon är visserligen lite större än honom så ibland blir han lite sur på henne när hon typ trampar på honom, hur som helst idag busade de säkert i en kvart och Zakita körde värsta hockey tacklingarna på honom haha mamma lärt henne väl...

Men sen lägger hon sig på rygg och Zorro aka jucket lägger sig över henne å då menar jag 69:an, så låg de jätte länge å Zorro slickade henne på ni vet vad, fy fanken att jag inte hade kameran med mig, höll på å dö av garv...men som sagt de är alldeles för unga för sådant redan så vi fick avbryta dem, men de va inte sena med att göra om samma procedur när vi släppte dem igen..

haha lill tjejen snuskar redan med pojkarna hur ska detta sluta *asg*

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Vilken jävla syn!

2008-09-20 @ 23:34:01
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0