Dagens kap

Det vart en snabb tur på stan för mig och David, Tuwa hade vi lämnat hos hennes kusin så hon fick busa istället.
Väl på stan åt vi lunch på Istanbul och sen gick vi på jakt efter ett par nya skor åt mig. De jag hade tittat på tidigare fanns inte kvar i min strl men jag hittade ett par andra jätte fina som var 60% på så istället för 1300:- kostade de 520:- ett kap med andra ord. Två par jeans tajts slank oxå med hem, men jag hade med mig min parfym som jag skulle ha fyllt på hos Parfymeri L men det glömdes självklart bort så det får jag göra nästa gång istället.




Kommentarer
Postat av: linn

Fina :)

2009-02-23 @ 21:16:28
URL: http://linnsssan.bloggsida.se
Postat av: Carolina

Fina!!

Vart köper du såna jeans tights?? Jag vill också ha såna men glömmer alltid bort det när jag väl är ute o glor på stan.



Choklart att du får komma! Det är som sagt den 19/4, och OSA får man göra sista dagen 17/4... Känner man då att man inte vill, kan eller orkar så måste jag veta. För man måste ha ett visst antal pers för att dom ska komma ut och ha party överhuvudtaget.



Allt bra annars??

Kramar!!

2009-02-24 @ 08:09:13
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Underbara

2009-02-24 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0