Linda Rosing gör det igen

Sitter och kollar på Den Rätte För Rosing och det verkar ju helt sjukt bra. Var det ngn som fattade om killen från Brasilien inte jobbade för att han redan hade gott om pengar och inte behöver det, el för att han helt enkelt inte vill jobba och då får bidrag?! Ja menar pengar skiter man ju inte bara så där ;)

Jag uppdaterar senare för jag har en liten hemlis, jag är kär och ni ska snart få veta i vem!



Uppdatering: Killen hade visst redan tillräckligt med pengar, bådar gott.




Kommentarer
Postat av: cicci

Oh snacka om pinsamt!! eller hur?

Puss

2009-02-24 @ 21:34:48
Postat av: svansen

Jag mår illa av att bara titta på bilden! Men jag kan inte låta bli att tycka synd om henne.

Kram!

2009-02-24 @ 22:50:22
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0