Nya skor tack!

Fick sovmorgon imorse, tack älskling, så nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen. Barnen sover (Tuwa och David) så jag har tid bara för mig själv :) Sen tänkte vi åka in en sväng till stan, behöver ett par nya skor då de jag köpte i år som vinterskor är snorhala och jag bara den senaste månaden slagit omkull 2-3ggr när jag haft dem. Mina knän har fått betala priset för det!!

Hoppas de jag hittade på scorett finns kvar, iofs så tvivlar jag på det då det var en månad sen jag hittade dem och de då var på rea. Varför är man så jävla snål vissa ggr och inte bara tar och köper dem så behöver man ju inte ångra sig sedan. Och ångrar man sig så kan man ju alltid lämna tbx dem. Jaja nog tjatat. Ska nog ta och fråga om Linn vill haka på till stan, tänkte ringa Jossan med men jag antar att hon jobbar el är upptagen.

Nu - duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0