Rakad el hårig?!

Håller på att få Tuwa att sova i sin "nya" säng men det går inte speciellt bra, eftersom hon när som helst kan stiga upp ur sängen så gör hon det oxå. Hur som helst så får jag väl dra in hennes spjälis i hennes rum igen och hoppas hon somnar snart. Själv sitter jag bänkad i soffan, är helt slut efter en lång dag på jobbet och mycket bus här hemma på kvällen då vi hade besök av min syster och Tuwas kusin Leoni.

Imorgon ska jag ta Mollie till Arken Zoo så ska hon få en lejonrakning, hon fäller ngt så förbannat så hon får snällt lägga sig och bli ordentligt rakad.

Tråkigt inlägg men jag är lite smått seg och så har jag inget speciellt kul att förtella :)

Natti

Kommentarer
Postat av: svansen

Lejonklippning är ju ascoolt!

2009-02-25 @ 23:17:13
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0