Städa, baka och ja vi får se

Jag har nyss stigit upp och ligger nu i soffan istället, Tuwa äter frukost och jag väntar på att jag ska få krafter till att börja städa. Milo är en pain in the prutt och ska bara kela, han hoppar upp på mitt bröst så jag varken ser ngt el kan skriva. Annars ligger han på soffkanten och slickar mig i ansiktet ngt jag verkligen avskyr.

Så idag blir det städning som sagt, funderar på att baka ngt senare, David vart så besviken sist jag sa att jag skulle baka bullar då jag menade frukostbullar och han trodde det var kanelbullar så det kanske jag gör.

Vi är båda hemma idag, jag är ledig pga att jag jobbar söndag istället och D stackaren ligger i feber. Jag som hade tänkt göra plankstek ikväll men får nog hoppa det eftersom D förmodligen inte kommer äta så mycket.

Kommentarer
Postat av: Towa

haha hon till vänster är tjej

2009-02-24 @ 11:38:30
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Amanda

Oj då, har david gått o blivit sjuk igen stackarn. Han verkar ha dåligt immunförsvar den killen. =P Hoppas ni haft en trevlig helg annars! :) Puss o kram

2009-02-24 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0