Torsdag och väldigt trött

Hur kan man vara så trött, jag har inte gjort många knop sen jag kom hem från jobbet så i helgen blir det stor städning för min del. Mamma och Rune var här och tog en öl eftersom vi nu fått igång vår maskin var vi ju tvungna att demonstrera den :)

Igår var jag och Tuwa och badade ihop på badhuset, skit kallt i vattnet dock så vi var inte där så länge. Jag hade tänkt att vi skulle vara i barnbassängen som är jätte varm och går att höja och sänka men det var tyvärr simmskola på kvällen, det är det nästan varje kväll tyvärr, så vi ska dit igen på måndag dag då den är ledig :)

När vi badat klart, duschat och stod å klädde på oss upptäcker jag att David inte har tagit med ngn blöja till Tuwa, panik kan jag säga. Jag kunde ju inte direkt ta på henne bodyn å hoppas på att hon skulle hålla tätt tills vi kom hem, eftersom jag vet att hon nästan alltid kissar då hon är utan blöja. Förmodligen för det är så skönt att få lufta lite :)

Hur som helst så var det en tjej i omklädningsrummet som hörde mig prata till Tuwa om vårt stora problem och kände igen Tuwa från dagis, det visade sig att hennes son går på samma avdelning som Tuwa. Snäll som hon var gick hon ut i receptionen och hämtade en badblöja som Tuwa fick ha tills vi kom hem. Självklart glömmer jag bort att hon har den på sig och 45minuter senare kissar hon och den är ju som sagt skapt för att hålla tätt i vattnet men torr så läcker den ngt jag snabbt upptäckte .

Nästa gång åker jag hem efter jobbet och packar själv istället för att David packar åt oss och tar med sig upp till jobbet  när jag slutar :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tur i oturen. Jag vill också åka till badhuset, men jag kommer liksom aldrig till skott.

Puss!

2009-01-29 @ 22:37:13
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Florence

Tuwa är ett så fint namn^^ gillar stavningen =)



ha en bra dag!

2009-01-30 @ 08:50:29
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0