att det aldrig tar slut

håller på och städar för fullt här hemma och så fort man är klar med en del hittar man ngt mer som behövs städas, nu har vi ju bara en fyra men jag bävar för när jag ska städa vår femma det kommer ju ta en evighet med allt dammande och dammsugande. För att inte tala om allt plock det blir med en tvååring och tjugofyraåring som sprider sina saker över hela lägenheten, men det e ju bara att bita ihop snart har jag fyra "barn" att hålla efter ;)

Köp aldrig svarta möbler säger jag för man hinner inte mer än damma av dem så lägger det sig nytt skit på dem och man får börja om från början igen.

Sitter samtidigt och funderar på om vi ska sälja vår soffa för att köpa en ny större, den vi har idag är jätte fin men är en trea och en stoor fåtölj som man får plats två i men som ingen ändå sitter i och jag vill ha en jätte fin soffa som typ rymmer 8-10per då det är två stora divaner på den. Perfa när jag ska sitta med alla ungarna om kvällarna :)

Skulle ju jobbat idag men David orkade inte inventera inatt så han tog mitt pass så han skulle hinna med det under dagen istället, det är ju mycket vettigare än att hålla sig vaken hela natten! Min ide´såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0