fröken törnrosa

Dagen är snart slut och så även jag, jag åkte ju hem till Veronika på förmiddagen idag och det var super trevligt på alla sätt och vis. Konstigt med vissa vänner man har att man ses väldigt sällan men när man väl träffas så är det som man sågs igår, inga konstigheter alls utan allt känns bara så naturligt. Det är det som kallas för riktiga vänner antar jag :)

Dagen fortsatte med att vi åkte hem till mamma och rune för att äta lunch, grillad korv jummie, Tuwa vart så trött så henne la vi efter en timme och hon fick bli kvar när vi åkte för att gå på personal möte på jobbet. När vi åkte var klockan strax efter fyra och Tuwa somnade strax därefter, när vi kom för att hämta henne var klockan halv åtta på kvällen och hon sov fotfarande. Man kan lugnt säga att hon var super trött men hon behövde sin vila så mamma hade fått order om att inte väcka henne.

Risken att hon inte blir så tidig i säng ikväll är ju ganska stor men hellre en pigg och glad unge än en trött och sur som blir övertrött och inte kan somna.

Imorgon påbörjar jag min sista vecka innan jag tar en veckas semester och vi far iväg till Davids familj i Östhammar.. Känner mig lagom laddad att jobba en vecka till när David redan går på semester den här veckan, men det är inte mycket att göra åt när man inte har någon betald semester.

Nu är det dags för film här hemma natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0