Pensionärer, javisst

Det blev en tidig kväll för oss båda igår och vi åke hem från festen redan vid elva hugget, jag hade ont  ryggen och samandragningar i magen så det var lika bra. Festen var annars trevlig med en massa glada och trevliga människor som drack för glatta livet.

Idag blir det jobb från ett till fem sen måste jag städa lite hemma för det ser ut som ett bombnedslag och D kommer nog inte lyfta många fingrar här hemma idag så det blir jag som får göra det. På kvällen är det fest igen på jobbet för en av våra stammisar Hubbe fyller gubbe (40år) så det lär bli drag på´t, skönt att jag inte jobbar. Jag ska nog inte dit men jag tror D ska dit en sväng så vi får väl se vad jag och Tuwa hittar på.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0