Bloggtorka

Har haft en liten bloggpaus nu ett tag så jag tänkte göra ett litet inlägg för att sammanfatta veckan som gått. Inte för det hänt ngt speciellt utan jag har mest jobbat och sovit, är så förbaskat trött hela tiden så efter 22.00 så ligger jag raklång och orkar nada. Jag varit till ikea två ggr den här veckan, jag skulle köpa hyllor till köket för att få bort micron och en mini cd-spelare från bordet så jag får mer plats. Hur som helst första gången kommer vi hem utan hyllor men med ett nytt soffbord och lite annat smått å gott, jag glömde totalt bort att det var hyllor jag var där för så i torsdags åkte jag dit igen. Den här gången blev det hyllor och även en ny matta som fick förlja med hem, jag ville ha två plädar oxå men David hade förbjudit mig att köpa ngr så då var det bara att glömma. Han tycker det är inödigt när vi har katter som förmodligen kommer ligga på dem hela dagarna och göra dem fula.

Jag har även tagit ner vår så kallade fondvägg med blommor jag köpte från ikea, ni vet sånna man bara klistrar på, sen har vi bytt sovrum med Tuwa så nu har vi ett jätte rum och jag kan äntligen ligga och kolla på tv i sängen igen. Vårt andra rum hade garderober på hela ena sidan så där gick det inte att sätta upp ngn tv och det var precis lagom att vi fick in säng med sängbord och en skänk. Summa sumarum jag är super nöjd, Tuwa tycker oxå det är roligt med ett nytt rum som nu dessutom ligger i anslutning till vårt vardagsrum så hon är mer i sitt rum nu när vi är i vardagsrummet än när hon hade det andra som låg längst bort i lgh.

Så efter inköpen i veckan blir det storstädningen här hemma och Rune kommer förhoppningsvis hit och sätter upp hyllorna åt oss. Annars blir det en lugn helg då jag jobbar imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0