Husköp?!

Jag har hittat mitt hus, det är på 10rum och kök dvs två kök och även uppdelat i två lägenheter. Inte riktigt i pris med vad vi hade tänkt och lägga, får tänka på att vi bor i finspång :) Hur som helst funderar jag på om vi kan hitta ngn som vill köpa halva huset el hyra halva huset alltså då en 5:a på 110kvm för ca 5500:- i månaden el kanske ännu mindre. Måste ju va ngn man trivs med då man delar tomt och tvättstuga, fanken skulle vilja ha min syrra på övre plan men det e nog för dyrt för henne själv...men men önska kan man jue :)

Nu- väntar jag på David och Jossan som e på väg hem hit för lite skit snack, ganska sent jag vet men så blir det ibland. Jobbar 11-17 imorgon, suck hade velat vart ledig i helgen då jag redan gjort mina dagar denna vecka men tji får jag för jag jobbar även söndag 9-17 men det blir bra med pengar nästa månad å det e ju aldrig fel :)

Puss

Kommentarer
Postat av: svansen

Oj spännande!!! Låter otroligt bra!

2009-03-09 @ 22:31:48
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0