Melodifestivalen

Sitter och kollar på Melodifestivalen och jag har min stor favorit, hur sjukt bra är inte låten Moving on med Sarah Dawn Finer...Jo den är sjuuukt bra.

Jag hoppas hoppas att den vinner hela skiten så vi har en chans i Moskva för en gångs skull, sen är ju Caroline Af Ugglas oxa sjukt bra men inte rikitgt samma klass om man säger så. Hon är lidelsefull den kvinnan det ska hon ha credd för :) Ja och Lili&Sussie låter som de gjorde när jag va 8år och har nog inget mer att säga om dem förutom att jag inte nu längre vill vara Lili om jag får välja utan heller spelar vulgo Sussie som jag tyckte då jag va 8år. Ja hon hade ju för mycket smink ch det tyckte vi ju inte om i den åldern haha

För övrigt så pumpar Melodifestivalen högt ur högtalarna här hemma hos mamma och Tuwa och Leoni dansar som två vildar, synd att jag inte har kameran med mig så ni fick va med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0