Busfabriken

Igår vart det ett besök på Busfabriken med barnen, syrran och Leo hakade självklart på och en massa bus blev det :)
Leoni älskar allt som finns där och bangar inte för något men Tuwa är mer försiktig och vägrar klättra upp med oss för att åka de långa kanorna, hon verkar ha lite höjdskräck men det går nog över snart :)

Idag ska jag pyssla lite hemma är ledig även idag eftersom jag jobbar söndag den här veckan, tänkte baka lite idag oxå. Äppelpaj, äppelkaka och ev kladdkaka. Så mamma, Rune och Micke med Amanda är varmt välkomna ikväll om ni är sugna :)

Jag är så trött på vår "inredning" här hemma om man nu ens kan kalla det för inredning, skulle vilja ha nytt soffbord, ny soffa och en ny matta under matbordet. Jag vill ha mycket helt enkelt, nu är allt så brunt här hemma usch, nej vitt bord till soffan och en svart melerad soffa från MIO står högt upp på min önskelista. Ett hus skulle inte heller sitta fel, jag längtar efter att ha en egen tomt som man kan gå ut och sätta sig på i vilket skick man än är i utan att behöva ha 50grannar som står och glor på en.

Nej ska lägga in lite bilder från gårdagen :)

Puss


 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Busfabriken är jätte roligt ju. Hade du lika oligt som barnen? Ibland kan man ju undra vem som har roligast, barnen eller vi vuxna :-)



Kommer du på mitt Gangstar party? Kan ju vara roligt att träffas, det har vi pratat om några gånger. :-) Den 19/4 är det så de är ju ett tag kvar!

Kramar

2009-03-17 @ 15:54:48
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ha ha, jo som sagt det är ju ett tag kvar. :-)



Jo men jag brukar också se det. Jag tycker faktiskt att det kan vara rätt så intressant. Se hur dom klarar av att ta hand om sina barn osv. Men som du skriver, dom röker väldigt mycket och omkring sina barn inne...



Kram!

2009-03-17 @ 19:17:06
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Kolla in davids bild på studsmattan, han ser ut som en statist ur "Down of the dead" eller liknade film!

2009-03-18 @ 21:28:10
Postat av: Sanna

Svar: Anonym



Ja den filmen har jag inte sett men om du menar Dawn of the dead så kan jag nog hålla med, men han va super söt ändå :)

Uppskattar för övrigt mycket mer att man skriver sitt namn el bloggadress om man kommenterar hos mig så man då står för sin kommentar å inte gömmer sig bakom anonym :)

Tack på förhand/sanna

2009-03-20 @ 20:50:46
Postat av: HaHa!

Jag är och förblir din anonyma syster! :D David såg ut som en zombie! Och märk min engelska då! Eller "I am legend" snarare för dem e rakade typ alla. Men man kan ju inte va lika bildskön som en annan. Jävla snygg pose jag hade där på studsmattan. Top modell nästa! Äskar det där gula håret och rödflammiga kinderna!

2009-03-21 @ 21:31:39
Postat av: Amanda

Uppdatera mera ;) puss o kram

2009-03-23 @ 12:34:43
Postat av: svansen

Visst är det kul! Både för stora och små, hihi...

2009-03-24 @ 08:46:35
URL: http://svansens.se
Postat av: Milla

Varsågod!i efterhand!

2009-03-25 @ 11:16:01
Postat av: Ells

hahah, gulligt! Fast jag är 14 så tycker jag att busfabriken rockar! :) Men måste ju vara barn så länge man kan?

2009-03-25 @ 11:17:38
URL: http://eljolilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0