Uttråkad till tusen

Har vart hemma nu i alldeles för många dagar, haft problem med magen så jag jobbade bara en halvdag förra veckan. Nu börjar jag bli trött på att bara sitta hemma och att inte orka göra någonting, ju mindre man gör ju mer trött blir man. Den här veckan har jag sovit i snitt 3h på dagarna och somnat strax efter 23.00, det händer i vanliga fall aldrig.

Nej idag måste vi hitta på något annars går jag åt!

Men vad kan man hitta på då?! Ja förutom att städa då som jag skjutit på hela veckan.

Tydligen är det personalmöte ikväll oxå och det är ett störade moment att vi aldrig kan ha en ledig dag helt själva.
Jag skulle vilja åka till IKEA men har inte den fetaste plånboken den här månaden så det är ju inget kul att bara åka dit för att kolla, man måste ju handla när man är på IKEA det hör ju till. Gärna många onödiga saker som man absolut inte behöver är ju oumbärligt att inte få med sig därifrån. Nu behöver vi en pall till Tuwa som hon kan stå på när vi tvättar oss och borstar tänderna, två hyllor till köket, en för att ha cd spelaren på och en för micron så jag får lite mer plats på diskbänken.

Just det en potta till Tuwis oxå men det vet jag inte om de har på IKEA men iofs så har de ju det mesta där, jag vill ha en rejäl potta som hon absolut inte kan välta omkull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0