Slutat blogga...

ja som det kanske märkts har jag inte varit speciellt flitig med att blogga de senaste månaderna, man kan säga att jag tagit en paus. Kanske kommer jag börja igen när lusten faller sig på men just nu så känner jag inget behov av att blogga utan det känns mest jobbigt.

Men som sagt jag kanske börjar igen när jag går på mamma ledighet i höst dvs om jag kommer ha ngn tid över då jag och David väntar tvillingar :) Så nu har vi köpt ny bil och ska på lägenhetsvisning i slutet av månaden för att se på en 5:a på 134kvm med en balle på säkert 20kvm i ett jätte fint område. Så nu får vi hålla tummarna för att allt går som det ska så får alla ha en trevlig sommar :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

SKÄMTAR DU???? Tvillingar, vad har jag missat??? Oj, oj, oj GRATTIS!! Men åh guu så roligt! Haha och du fråga mig om det va jobbigt med 2 små, du får ju helt plötsligt 3!! :-)



Kramar//Carro

2009-06-21 @ 00:08:01
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0