Bad time

Det blev inget O´Learys för mig ikväll, jag tappade lusten helt enkelt och föredrog att va kvar hemma. Mamma kom förbi en sväng efter de ätit och busade med Tuwisen så nu äntligen ska hon väl va tillräckligt trött för att somna, hon tog en power nap förut och då kan det bli helt hopplöst att få henne i säng. Själv hade jag tänkt ta mig ett långt bad med en massa skum och sen lägga mig i sängen för att se en film, men eftersom Tuwa är så envis och propsade på att hon skulle sova i pappas säng så får jag snällt vänta tills hon sover ordentligt så jag kan bära ut henne till hennes egna säng. Risken är ju att jag stör hennes skönhetssömn annars ;)

Imorgon ska jag försöka måla igen så jag blir klar med kistan, den ska ju målas minst 2ggr till så jag räknar med att va klar på måndag eftersom man inte kan måla hela på en gång utan måste vända å ha sig med den :)

Ska röra mig mot soffan och halv glo på Numbers innan badet....natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0