Kräks och spyor så här inpå midnatt, underbart värre

Trodde det skulle bli en lugn natt men där hade man fel, när jag satt på toa hörde jag världens "rap" och kort därefter ett gallskrik, Tuwa hade då spytt ner hela vår säng stackaren och det var bara att fort som fan få ur henne kläderna och in i duschen. Nu sover hon i sin säng men jag var tvungen att gå ner i tvättstugan och börja tvätta alla sängkläder eftersom den är bokad hela dagen imorgon och madrasserna även blev ner spydda.
Så det blir inte mycket sömn för mig inatt som ska springa skytte trafik ner till tvätten, är bara glad att de inte stänger av elen där nere så det ens är ett alternativ, sen får jag väl sova på soffan resten av natten.
Så jäkla typiskt att David är iväg å kollar på Super Bowl hela natten och han kommer inte va till ngn större hjälp imorgon eftersom han heller inte sovt ngt. Jag blir så trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0