Måleri... målera

Äntligen klar med min skänk den blev sååå fin men jag hoppar att måla den två gånger för nu med ett vanligt lager färg så ser den lite så där antik ut som jag vill och om jag målar en gång till blir det förmodligen heltäckande och den kommer mer se ut som en IKEA möbel.  Nu måste jag kila för affären stänger snart och jag måste få tag på en smal pensel så jag kan göra klart kistan (första lagret), så är det när man bor i en liten håla, storlagret stänger klockan 17 söndagar :(

Vi funderar på att gå upp till jobbet och äta idag, vi har ju ny meny där så den måste man ju prova :)

Återkommer med efterbilder, jag måste ju skryta lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0