Minst sagt sur

Min telefon funkar inte på grund av skit nätet 3, halva finspång som har 3 har blivit utan nät de senaste dagarna och nu är ett nytt SIM kort påväg hem till mig. Vad jag inte fattar är att när man ringer till 3 så säger de att det är ett för gammalt SIM kort men om de vet det och har bytt till nya, varför skickar de inte ut nya i förebyggande syfte istället för att man ska bli så irriterad att man funderar på att byta leverantör.

Jävla idioter!!

Min diet sket sig ju oxå idag, Tuwa var hemma även idag för hon var fortfarande lite hängig så därför vart jag sittande själv hemma med alla barnen och kunde inte ta mig ngn stans :(
I stället blir det tacos mycket godare men hjälper mig knappast att gå ner i vikt!

Sen håller jag på och bli sjuk, så jäkla typsikt men hellre nu än senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0