Måndag

Sitter och väntar på David som är uppe en sväng och jobbar, vi ska in till stan och David och Tuwa ska till busfabriken. Eftersom tvillingarna är med kan vi inte busa båda två med Tuwa så jag tänkte passa på att åka en sväng till Maxi undertiden. Ska även hämta upp Martina så jag får lite sällskap!

Sålde vår barnvagn idag och shit så fort det gick att bli av med den, jag la in annonsen sent igår kväll och klockan halv tio idag ringde det en tjej som tog den på en gång. Tydligen är de jätte svåra att få tag i begagnade för de är så populära. Själv tycker jag den är så klumpig men det är ju alla tvillingvagnar tyvärr och den här är nog bland de smidigaste som finns.

Nu kom David måste kila.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0