När ska det sluta snöa och bli vår?!

Kom in till stan tillslut trots det enorma snöovädret och väl på Maxi fick jag en massa vettigt gjort. Jag köpte massor av bodys till Alwa och My, även två par byxor, en overall till Alwa som tyvärr var alldeles för stor, en jätte fin jacka till Tuwa och tillslut en duk till vårt matbord. David hatar när jag lägger pengar på sådant oviktigt men jag tycker det blir fint!

Kvällen har spenderats mycket framför datorn då jag nu måste hitta en ny vagn till tvillingarna, hade hittat en (trodde jag) på Babyproffsen men när jag kom dit å tittade på den va den jätte enkel och kändes ganska plastig och ostabil. Den fanns dock i en lite mer stadigare modell men då kostade den inte 5500:- längre utan 9000:- vilket är en himlans skillnad. Kanske inte var så smart att sälja vår ändå när jag tänker efter men men den kom aldrig till användning här hemma då jag verkligen avskydde den. Så nu är jag inne på en Urban Jungel vagn för ska jag ändå behöva lägga så mycket som 9000:- kan jag ju göra det på en vagn som är väldigt känd och som man får mer eller mindre tillbaka pengarna på när man säljer den. Normalt kostar en sådan tvillingvagn runt 12-13000:- men jag har hittat en hemsida där de säljer nya -10 för 8995:- och då även fraktfritt. Så vi får se, ska ev ta mig in till stan och kolla på den då och se om den är lättare än vår gamla för det är ingen ide att köpa en om den är lika klumpig som den jag just sålde.

Funderar ju på att klippa lugg som jag nämde i tidigare inlägg och har fortfarande inte kommit fram till något beslut, nu har ju min plattång gått sönder oxå så först måste jag skaffa mig en ny för annars går det absolut inte att ha lugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0